معاون برنامه ریزی استاندار یزددر دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری یزد :

روابط عمومی باید به عنوان روشنگر مسیر در برنامه ریزی ها ایفای نقش کند


یزدفردا:معاون برنامه ریزی استاندار یزد با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی در سازمانها گفت: روابط عمومی قوی و ممتاز ضمن به تصویر کشیدن و مستند سازی اقدامات و فعالیت دستگاههای اجرایی، زمینه ماندگاری آن را فراهم می آورد.
به گزارش یزدفردا "بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی در دیدار با کارکنان روابط عمومی استانداری یزد که در محل معاونت برنامه ریزی استانداری صورت پذیرفت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با قدردانی از خدمات و تلاش های پرسنل روابط عمومی استانداری یکی از وظایف روابط عمومی ها را مستندسازی اقدامات و فعالیتها عنوان کرد و گفت: از آنجا که استانداری یزد برای نهادهای استان نقش مادر و مرجع را بر عهده گرفته است لذا در همین راستا روابط عمومی استانداری نیز از نقش ممتاز تری در میان سایر روابط عمومی نهادهای استان برخوردار است .
بابایی با بیان این که دغدغه روابط عمومی ها نباید تنها اطلاع رسانی باشد اضافه کرد: روابط عمومی باید به عنوان روشنگر راه و مسیر در برنامه ریزی های مدیریت دستگاه نیز به ایفای نقش بپردازد. وی افزود: بی تردید روابط عمومی می تواند بر اساس یافته های خود و با ارئه تحلیل های صحیح و مناسب از شرایط مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مدیریت را در راه انتخاب جهتگیری مناسب و مطلوب یاری رساند.
معاون برنامه ریزی استاندار با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام بر پیام رسانی خاطرنشان کرد: در همین رابطه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بارها بر اطلاع رسانی از خدمات و دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید داشته اند که باید مدنظر همه دست اندرکاران امر تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گیرد.
بابایی با بیان این که تحقق اقدامات و فعالیت ها تنها بخشی از کار است و بخش دیگر آن را پایدار کردن و ماندگار نمودن فعالیت ها تشکیل می دهد به اقدامات دولت نهم در چند سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: با عنایت به دوندگی، فشار و حجم بالای کارهای صورت گرفته، خدمات و اقدامات دولت نهم چندین برابر افزایش داشت که این مسئله نقش روابط عمومی ها را در انعکاس این دستاوردها خطیرتر ساخته است.
در ادامه این دیدار مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استانداری نیز با گرامیداشت ماه مبارک رمضان و هفته دولت از اقدامات و خدمات معاون برنامه ریزی استاندار و مجموعه همکارانش در این معاونت قدردانی و گزارشی از اقدامات و فعالیت های روابط عمومی را ارائه نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا